Dubbla känslor

Veckan som varit har bjudit på det ena och det andra...det har varit en vecka där jag exploderat i form i kägeln, slog 590 senaste träningen med slarv på sista 10 slagen..och där jag går och laddar för det som komma skall, spricker snart, vill bara ha match varje dag nu...
Fotbollen känns också bra, positiva vibbar, känns bra i nya klubben och jag trivs med allt, unga killar som brinner för foboll, postitivt o peppande för mig att vara med och sporra dem...ska debutera i Aluceum samma dag som jag tänkt slå 620 i kägeln..blir att ladda för kägeln, men med fotbollen i rockärmen, tar fram det efter duschen när jag spelat klart...

Sedan har vi det här med exet, tycker vi har förstått varann bättre nu och fått en finare gemenskap än när vi levde ihop..allt har flytit på i det mesta där, tills söndag kväll..tänker inte säga nåt så åker jag inte dit på nåt heller, men jag har galet irriterade känslor där...över vissa saker....bör nog vara själv från henne ett tag..men vi är vänner för livet i det djupare så jag behöver henne, och vill inte mista henne....svårt..tufft..

P.S fortsatt nyktra helger, dricker bara lite grann nu, och går knapp ut på klubb längre...bara juldagen som gäller att hålla sig lugn..
Tommi träffade jag iaf, o Mackan o Linus m.fl..

Kommentarer
Postat av: x

Kul att du bloggar igen..försök få till lite fler inlägg.



Undra va de va den där helgen..men men vänner för livet, de e vi!



Puss o Kram

2009-01-25 @ 16:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0